Re: [Linux-guvenlik] readfile()

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmen.demirkol@kamusm.gov.tr)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 09:08:21 EEST

Umit Besler'in soylediginin yanisira, php.ini de "safe_mode On" yapip
sadece gerekli klasorler icin asagidakine benzer bir tanimlamayi
"httpd.conf" icine yaparsaniz, o klasorlerde "safe mod Off"
yapabilirsiniz. Bu daha iyi bir guvenlik olacaktir.

<Directory "/var/www/httpdocs/">
php_admin_value safe_mode 0
</Directory>

Ozmen Emre DEMIRKOL