Re: [Linux-guvenlik] Redwall

From: ozgur uncuoglu (ouncuoglu@ispro.net.tr)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 17:56:46 EEST

Exchange,ts,sharepoint gibi konulara yabancıyım.yani sorun onlarda mı
yoksa sizin firewall nuzda mı bilemem.Sonuçta iptables ı ayarlamak için
pek çok web arayüzü veya X tabanlı arayüzler mevcut.fwbuilder da
bunlardan biri sanırım.bütün bunların dışında hazır bash scriptleri de
var.Hiç olmadı oturur iptables komutlarını yazarsınız.Redwall un kendi
arayüzü olduğunu ve hemen hemen bütün servisleri bu arayüzden kontrol
edebildiğinizi söylememe gerek yoktur herhalde.Hepsi aynı yola çıkıyor
neticede..
Sıkıntılar konusunda daha ayrıntılı, spesifik örnekler
verebilirseniz,ancak o zaman size yardımcı olunabilir.