Re: [Linux-guvenlik] Redwall

From: Gokhan Akkoyunlu (gokhan@robosis.net)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 09:42:07 EEST

sorun şu yapılandıramıyorum.Yani DNS hizmetleri,Exchange,iis,Terminal Server,SharePoint, 2003srv den yapılıyor ISA yerine RedWall Kullanıyorum.
Ama sıkıntılar yasıyorum Ya Terminal Serverda çıkıyor,Yada iis de,Bazende bazende OWA da,bunun bir yerinde hata yaptığıma eminim.Ama Nerede bilmiyorum.Bu yüzden Yapılandırması hakkında detaylı bilgiye ihtiyacım var.Bu arada fwbuilder olmadan da olmaz diyen birileri var bu nekadar doğru.O olmadan configre edemezmiyim yani