Re: [Linux-guvenlik] sendmail i

From: Özmen Emre DEMİRKOL (ozmen.demirkol@kamusm.gov.tr)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 12:24:22 EEST

Bu bir relay problemine benziyor. Disaridan size mail atan adres yasaklanmis.

Ya kisi sizin sendmaile tanimladiginiz domaine mesaj atmiyor yada siz
domaini sendmailde yanlis tanimlamissiniz. /etc/mail/addresses a ipyi
ekleyip deneyin calsiyorsa sorun kaynagi relay ayarlaridir.

Ozmen Emre DEMIRKOL

> iyi çalışmalar
>
> fedora core 3 üzerine sendmail kurdum servisin çalışmasında herhangi bir
> sorun yok pop3
> olarak dovecot çalışıyor dışarıya mail gönderebiliyorum ama dışarıdan
> mailler gelmiyor
> karşılaştığım hata mesajı ise
>
> j5UBxhwO004073: from=<info@limasolluyayinlari.com>, size=1566, class=0,
> nrcpts=0,
> proto=ESMTP, daemon=MTA, relay=host-195-214-177-222-ntr.com
> [195.214.177.222] (may be
> forged)
>
> linux firewall çift ethernet kartı var

> [...]

TÜBİTAK - UEKAE
Kamu Sertifikasyon Merkezi
ESYA Yöneticisi
Elk.Yük.Müh.Özmen Emre DEMİRKOL
Tel= (0090).(262).648.18.35
ozmen.demirkol@kamusm.gov.tr

-- Bu elektronik posta ve ekinde yeralan herhangi bir dosya; gizli ve sadece gönderilen kişinin kullanımını amaçlamaktadır. Eğer bu elektronik postayı hata sonucu aldıysanız lütfen gönderen kişiye bildiriniz. İçerikte yer alan herhangi bir görüş ya da bakış açısı sadece ilgili kişiye ait olup, Kamu Sertifikasyon Merkezi düşüncesini yansıtmamaktadır. Bu elektronik posta ve ekindeki dosyaların izin alınmadan yayımlanması, kullanılması, yayılması, iletilmesi, basılması ya da kopyalanması kesin olarak yasaktır.

This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you have received this email in error please send it back to the person that sent it to you. Any views or opinions presented are solely those of its author and do not necessarily represent those of Kamu Sertifikasyon Merkezi. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this email and its associated attachments is strictly prohibited.