[Linux-guvenlik] sendmail i

From: esat (esat@vitel.com.tr)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 11:45:39 EEST

  iyi çalışmalar

  fedora core 3 üzerine sendmail kurdum servisin çalışmasında herhangi bir sorun yok pop3
  olarak dovecot çalışıyor dışarıya mail gönderebiliyorum ama dışarıdan mailler gelmiyor
  karşılaştığım hata mesajı ise

  j5UBxhwO004073: from=<info@limasolluyayinlari.com>, size=1566, class=0, nrcpts=0,
  proto=ESMTP, daemon=MTA, relay=host-195-214-177-222-ntr.com [195.214.177.222] (may be
  forged)

  linux firewall çift ethernet kartı var

  biri iç tarafa diğeri ise adsl e gidiyor

  iyi çalışmalar