Re: [Linux-guvenlik] Fedora Core 1 için exploit gereksinimi

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 16:57:54 EET

Merhaba,

Teşekkürler ilginiz için. Ancak bunlarda da başarı sağlayamadık. Üzülsem
mi sevinsem mi bilemedim açıkcası...

Her neyse... Makinelerin başına geçirdiğim birer kişi ile (zor oldu
ama...) single modda açtırdım makineleri ve şifreleri tekrar atadık.

Tekrar teşekkür.

Saygılar,

On Tue, 15 Feb 2005, Berker GÖKTÜRK wrote:

> Selamlar...
>
> Hocam Remote Exploit konusunda muvaffak
> olabileceğinizi pek sanmıyorum.. Eğer her hangi bir
> port üzerinde shell almayı başarsanız bile muhtemelen
> eklediğiniz firewall kurallarınız bu kabuğa erişmenize
> engel olacaktır...
>
> Doğrudan Local Root Exploitlere yönelmek lazım diye
> düşünüyorum... Exploit aramak için aşağıdaki adresleri
> bir miktar kurcalamanız gerekecektir... Sisteminize
> ve güvenlik önlemlerinize uyun bir şeyler bulma
> şansınız var sanırım...
>
> http://www.securityfocus.com/bid
> [...]

- --
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
http://www.tdmsoft.com http://www.gunduz.org