RE: Windos'a yine virüs bulaşmış (Eskikonu : RE: [Linux-guvenlik] redhat 9'a virus bulasmis.)

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 12:09:47 EEST

Belki çözüme yardımcı olur düşüncesiyle www.cozumteknik.com adresine
bağlandığımda karşılaştıklarımı aktarmak istedim...

System : Windows 2000 Pro
Browser : internet explorer 6.0.2800.1106
Antivirus : norton

Sayfaya bağlandıktan sonra istem dışı yönlendirilen adresler sırasıyla
http://www.splitinfinity.info/fa/?=get...
http://213.159.117.133/dl/adv121.php...

Esas problem neden bu adrese yönlendirildiğimiz olduğu için ilgili
olmamasına rağmen tespit etmişken onları da yazayım :)yönlendirildiğimiz
sayfalardan gelen virusler...
------------------------------------
MHTMLRedir.Exploit
File: \Temporary Internet Files\Content.IE5\9Y7ZYOPA\adv121[1].php
------------------------------------
Virus name: Bloodhound.Exploit.10
File: \Temporary Internet Files\Content.IE5\F5M0YZ9Y\t3[1].htm
------------------------------------
Virus name: Bloodhound.Exploit.6
File: \Temporary Internet Files\Content.IE5\F5M0YZ9Y\x[1].htm
------------------------------------
Virus name: Trojan Horse
File: \Temporary Internet Files\Content.IE5\XN2W06UF\exploit[1].htm
------------------------------------
Virus name: Trojan Horse
File: \Temporary Internet Files\Content.IE5\EPIJ1QNF\fuck[1].htm
------------------------------------
Virus name: Trojan.ByteVerify
File: Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\file\
GetAccess.class-56a40b77-33f53c45.class
Virus name: Trojan.ByteVerify
File: Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\file\
Dummy.class-72862645-31b8a56e.class
Virus name: Trojan.ByteVerify
File: Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\file\
InsecureClassLoader.class-608f560c-637effb1.class

Sevgilerimle...