RE: Windos'a yine virüs bulaşmış (Eski konu : RE: [Linux-guvenlik] redhat 9'a virus bulasmis.)

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 11:12:58 EEST

IE kullanmiosan sen goremio olabilirsin scriptin calistirildiginiz cunku
IE'nin bir acigi sayesinde script bilgisayarına dosya yukleyip onu
calistirabiliyor.

Buradaki sorun Linux makine siteyi gireni baska yerlere de yonlendiriyor.
Bunun her browser'da status barda gorulebiliyor olması lazım.

Ayrica bilgisayarimda problem olsa her yerde ayni seyi yapmasi gerekmez mi.
Belli domainlerde yapio sadece.

Bana da bu olay bi sikayet olarak geldi. Ben once dalga gectim ama bu olay
gercek ya.

Yani virus olmayabilir ama apache'min icine bisey kacmis.

Ali Engin