Re: [Linux-guvenlik] redhat 9'a virus bulasmis.

From: Cem Kamil Kulekci (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 10:34:36 EEST

enginaar© wrote:

> Merhaba Arkadaslar,

Merhaba

> [...]
> baska baska sitelere gidip orda bi takım scriptler çalıştırıo. O
> scriptlerde IE’nin aciklarini kullanarak bilgisayarina virus
> bulastirio. Benim asil sormak istedigim benim bilgisayarim neden
> uzerinde yuklu sitelerin ziyaretcilerini, elalemin kotu niyetli
> sitelerine yonlendiriyor. Bu butun sitelerde boyle. Yeni bir site acip
> bos bi index dosyası actim, belki html dosyalarinin altina
> yonlendirmek icin script ekliodur diye, index.html dosyasının ici bos
> olmasina ragmen gene de siteye girdigimde arkadan oteki kotu siteleri

E-mail'inizideki sitenizde mi orada host ediliyor? www.saroz-life.com
çünkü bu sitede birşey gözüme çarpmadı. Baktığınız bilgisayarla ilgili
bir sorun olabilir. Hele hele windows ile bakıyorsanız gerçekten sorun
onda olabilir. BaÅŸka adresler de verirseniz daha kolay bir fikir
yürütülebilir.

> Napacagim ben simdi. Lutfen yardim edin.
>
> Tesekkurler

Saygılar

Cem