[Linux-guvenlik] redhat 9'a virus bulasmis.

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Fri 15 Oct 2004 - 09:45:32 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Web server olarak kullandigim Red Hat 9 yuklu bilgisayarima bi virus
bulasmis. Server'daki herhangi bir siteyi gezmek istediginizde hemen baska
baska sitelere gidip orda bi takım scriptler çalıştırıo. O scriptlerde
IE'nin aciklarini kullanarak bilgisayarina virus bulastirio. Benim asil
sormak istedigim benim bilgisayarim neden uzerinde yuklu sitelerin
ziyaretcilerini, elalemin kotu niyetli sitelerine yonlendiriyor. Bu butun
sitelerde boyle. Yeni bir site acip bos bi index dosyası actim, belki html
dosyalarinin altina yonlendirmek icin script ekliodur diye, index.html
dosyasının ici bos olmasina ragmen gene de siteye girdigimde arkadan oteki
kotu siteleri acmaya calisio.

Napacagim ben simdi. Lutfen yardim edin.

Tesekkurler

Ali Engin