[linux-guvenlik] ÀFiso-8859-9?Q?peki_nası_:)?

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Thu 07 Oct 2004 - 11:09:59 EEST

akşam araştırma yaparken bi tonda security olayı okudum en çok ilgimi çeken
shadow ve passwd dosyalarını okumak olayı oldu araştırma yaparken

john ripper diye bişiler gördüm indirdim nedir bu diye

peki nasıl oluyorda shadow u okuyorlar sistemde sadece root un baka bileceği
ve değiştireceği bi dosya yı