[linux-guvenlik] Re: php guvenligi

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Thu 07 Oct 2004 - 10:42:08 EEST

Arkadaşlar yardım için teşekkürler :) uzun süre uykusuz kalmanın eseri
sanırım

/etc/php.ini dosyasını edit edip safe mod u On yapmama rağmen ve Cpanel den
update apache yaparken safe modu özellikle seçmeme rağmen bi türlü alet safe
mod çalışmıyordu :)

şimdi gelen maillerden sonra

http.conf a baktım ya bu php nerde diye, :) (biraz geç oldu ama) bulundugu
klasörün bi üst klasöründe php.ini oldugunu gördüm o dosyayı edit edip safe
mod u On yapınca sıkıntı ortadan kalktı :) saolun yardımlar için

Dinlenmek lazım

ha bide linux kurmak lazım makinaya ama bizde bu gayret olduktan sonra zor
gibi görünüyo
her ne kadar window$ kullanmaktan sıkıldımsa da mecburi istikamet kullanıyoz
işte

Yardımlar için saol safe modu bin kere denedim :) daha yeni dank etti kafaya
:)