[linux-guvenlik] Fedora Project

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Mon 03 May 2004 - 16:49:03 EEST

Selamlar arkadaşlar,

Bazılarınız hatırlar, RedHat 7.2 yüklü bir web server çalıştırıodum ve
geçenlerde saldırıya uğramıştım. Kurtardım sonunda ama şimdi yeni birşeyler
kurmayı düşünüyorum. Kullandığım Control Panel RedHat 9.0 desteklemediği
için, hatta şu anki sürümü kernel 2.4.20 sürümlerini bile desteklemediği
için güvenlik konusunda oldukça açığa sahibim. Hacker olmak isteyenler
denemelerini benim server üzerinde deniyorlar diyebilirim hatta. 2 haftada
bir problem çıkarıyor, takılıyor, çöküyor vs.

Kullandığım Control Panel'in (isteyen www.ensim.com <http://www.ensim.com/>
adresinden inceleyebilir.) Fedora için 3.7 versyonu çıkmış onu almayı
düşünüyorum ama hiç Fedora kullanmadım. Güvenlik konusunda, zırt pırt
takılma konusunda, nasıldır, güncellemeleri kolay mıdır vs. vs.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

Hepinize şimdiden teşekkürler.

617 Ali Engin :)