[linux-guvenlik] Re: FC2 firewall script.

---------

From: sinanozgursahin (sinanozgursahin@hotmail.com)
Date: Sun 27 Jun 2004 - 19:04:03 EEST

Selamlar,

Hic usenmeden deneme yanilma ile (start stop ederek ),
380 satirlik script'in gozden gecirdim ve asagidaki
satirdan kaynaklandigini gordum.Bu satirlari disable
edince problem yok.( Ust satirdaki aciklamadan bir
anlam cikaramadim).
# This has found to be a little buggy.Removed for now.
iptables -A INPUT -m unclean -j DROP
iptables -A FORWARD -m unclean -j DROP

Bu satir cok gereklimidir acaba .!
Yorumlar icin tesekurler.