[linux-guvenlik] YNT: Re: Wireless Ile Baglanti IS TEKLIFI

---------

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 21:27:57 EEST

Merhaba;

Serhat beye bende kat=FDl=FDyorum olduk=E7a da kaliteli access pointler
kullanmam=FDza ve az wireless ba=F0lant=FD kullanabilen =
kullan=FDc=FDm=FDz olmas=FDna
ra=F0men kablo hep daha iyi bir se=E7enek olarak duruyor. =D6zellikle =
dosya
transferinde kesintiler ve yava=FElamalar bazen sinir bozucu olabiliyor.
Mail ve internet kullan=FDm=FDnda pek bir problem ya=FEam=FDyoruz. =
=DCstelik e=F0er
normal pcleri wireless ethernetle ba=F0lamay=FD d=FC=FE=FCn=FCyorsan=FDz =
fiyat olarak
=E7ok de=F0i=FEece=F0ini d=FC=FE=FCnm=FCyorum a=E7=FDkcas=FD.

Sayg=FDlar

-----=D6zg=FCn =DDleti-----