[linux-guvenlik] Re: Wireless Ile Baglanti IS TEKLIFI

---------

From: Serhat Umar (serhat@secureinbox.net)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 20:40:01 EEST

Selam,

Aslinda Linux la bir alakasi yok ama networkle alakali ve icinde
penguenlerin oldugu bir network oldugunu dusunerek fikrimi soyleyeyim.

Acikcasi ben hic tavsiye etmiyorum, Wireless cihazlarinin maliyetini filan
bir kenera birakalim, local bir network icin RF olayi kablonun yerini
tutmaz, bir AP uzerinden networke baglanan birkac kullanici kendi aralarinda
trafik yapmaya basladiklarinda tikanirsiniz, ki siz 120 PC gibi bir rakamdan
bahsediyorsunuz, sadece internet kullanilacak olsa tamam, fakat bu local bir
networkse ve PC ler arasinda trafik olacaksa bence kablo yapin derim.

Serhat

> Merhabalar Linuxdaslarim
>
> Bildiginiz gibi kablolar uzun mesafeler oldukca yorucu ve zahmetli oluyor
bende bu network olayini wireless'e dokmek istiyorum. Ama kuracagim yer 6
katli bir hastane kadar buyuk 120 pc'li bir yer bunun maliyeti normal hub ve
switch baglantisindan ucuz olurmu olursa bana anlatacak veya yardimci olarak