[linux-guvenlik] Re: snort

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 11:35:39 EEST

On Mon, 2002-09-09 at 11:09, Deniz CEVIK wrote:
> Network=FCmde iki adet gateway kullanmak benim single point of
> failure noktalarini artiracagi i=E7in NIDS in firewall =FCzerinde olmasi =
daha
> yararli olacaktir diye d=FCs=FCn=FCyorum. Zaten firewall'lar gelen paket,=
 a=E7ip

Ben firewall olmayacaktir diyerek daha radikal bir onermede bulunuyorum;
siz beraber ve ayni makinada calistirilmali diyorsunuz ;)

> Aslinda bu d=FCs=FCncemi destekleyen =FCr=FCnler =F6n=FCm=FCzdeki aylarda=
 release olacak.
> =C7ok mu yanlis d=FCs=FCn=FCyorum acaba?

Bu tur urunler zaten var. Snort'tan devsirme (ve simdi Snort source
tree'sine geri donmekte olan) Hogwash var. Ticari alternatif sayisi ise
ona (10) yaklasti...

sevgiler.
--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975