[linux-guvenlik] Re: reverse dns-spam mail kontrolu

From: Tunç Günergun (tunc@bilgidunyasi.com.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 13:56:49 EEST

Mrb.

Ortalama ne kadar bir bant genisligi lazim ? Yada soyle diyeyim aylik
kac gb trafik yer bu sistem ?

        Asl=FDnda yurtd=FD=FE=FDnda oldu=F0u gibi, t=FCrk=E7e bir ortak =
karaliste
olu=FEturabilir
ve bunu bir organizasyon web sitesinde katagoriler halinde
yay=FDnlayabiliriz.
=DDsteyen insanlar bu karalisteyi kullanabilir. Ben her g=FCn 10'larca =
spam
keywordleri eklemekten b=FDkt=FDm.

Birde bu mail adreslerini sat=FDyorum cd halinde diyen vatanda=FElar =
var,
adamlar database'I geni=FEletmek i=E7in ak=FDllar=FDna gelen isimleri =
yaz=FDp
arkas=FDna
domain name'ini koyup milleti doland=FDr=FDyor, bunlarla da u=F0ra=FEmak =
gerek.

Netice olarak, SPAM yollayan insanlara bir =FEekilde yapt=FDr=FDm
uygulayabiliriz,
bak g=F6ndermeye devam edersen domainini ekletirim vs gibi.

Bilmiyorum belki b=F6yle bir =FEey zaten vard=FDr.