[linux-guvenlik] fw platform ve prg secimi

From: Resit Ax (resitaks@yahoo.com)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 16:03:31 EEST

Selam,

Internet ten de e-is yapan ticari bir kuruma fw
kurmayi tasarliyoruz ve isletim sistemi ve fw programi
secme konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.

- Linux (bilgi duzeyim iyi)- Iptables(daha once
kurmadim) mi
- Freebsd (bilgi duzeyim iyi)- ipfirewall(daha once
kurdum) yada ipfilter (daha once kurmadim) mi
- openbsd (hic kurmadim)- pf yoksa ipfilter mi(her
ikisinide daha once kurmadim) ?

bu fw larin birbirinden farkini birkac satirda
acabilir misiniz? Bir de Checkpoint gibi fw larin
yerini ne kadar tutabilir? (umarim elma ile armut
karsilastirmasi istememisimdir.)

Simdiden herkese tesekkurler..
Saygilar
Resit Ax.