[linux-guvenlik] Re: Ids Olarak Linuxun kullanylmasy

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Sat 23 Nov 2002 - 11:32:09 EET

Sinan Bayraktar wrote:

> Evrim Tesekkurler.Ben burakin gonderdigi mail uzerne snort.org a
> baktim.yeterince bilgi var ama yinede cisconun ids veya real secure ile
> aradaki farklar ne..sonuc olarak diger idslerin 10bin dolar civarinda
> oldugunu biliyoruz.Peki fark nedir..Snort icin grafiksel bir arayuz
> bulabilirmiyiz yoksa herseyi yiner conf dosyalarindan mi yapiyoruz..

Normalde ids kurallari text dosyasi olarak. Demarc var web uzerinden snort
kontrol edebileceginiz. Onun disinda burak'larin yazdigi bir yazilim oldugunu
duydum ama burak'a sorarsan daha iyi olur. Core olarak da biz shu an bir tane
gelistiriyorum GTK ile ama daha isin cok basinda oldugumuzu ve yardima bolca
ihtiyacimiz oldugunu soylemeliyim.

Bu arada Snort karsilastirmasini deniz sanirim listeye atmisti zamaninda
listenin arsivinden bu karsilastirmayi bulabilirsin.

Saglicakla,

--
Evrim ULU
evrim@envy.com.tr / evrim@core.gen.tr