[linux-guvenlik] Re: Ids Olarak Linuxun kullanylmasy

From: Sinan Bayraktar (bayraktars@turcom.com.tr)
Date: Tue 19 Nov 2002 - 09:13:17 EET

Evrim Tesekkurler.Ben burakin gonderdigi mail uzerne snort.org a
baktim.yeterince bilgi var ama yinede cisconun ids veya real secure ile
aradaki farklar ne..sonuc olarak diger idslerin 10bin dolar civarinda
oldugunu biliyoruz.Peki fark nedir..Snort icin grafiksel bir arayuz
bulabilirmiyiz yoksa herseyi yiner conf dosyalarindan mi yapiyoruz..

Sinan BAYRAKDAR
* : (0212) 359 28 58
* : (0212) 359 29 30
* bayraktars@turcom.com.tr