[linux-guvenlik] LINUX-W2K DNS

From: Murat AKTAS (hazalde@yahoo.de)
Date: Mon 28 Jan 2002 - 14:50:03 EET

Arkadaslar benim soyle bir sorum olacak.

Benim networkumde 2 tane Suse-linux makinem ve 1 tane
W2K var. bunlarin 3`de de DNS kurulu. linuxlardan 1
tanesi primary digeri secondary dns.
-Yapmak istedigim ise W2K de DNS kurulacak (fakat
primary mi? yada secondary mi? kurmaliyim hangisi daha
uygun olur bilmiyorum) ve diger Linux ile birlikte
otomatik olarak dns bilgileri replication olacak (yani
W2K yada Linux Dns lerine her hangi bir kayit girilip
yada silinirse otomatik kayitlar update yapilacak.)
Bunu linux ve W2K arasinda yapabilmem mumkun mudur? Nasil?