[linux-guvenlik] Re: microsoft'un whois hack edildi :)

From: Taner Karagöl (karagol@aselsan.com.tr)
Date: Fri 25 Jan 2002 - 10:53:22 EET

Evet şimdi açıklığa kavuştu. Daha önce bende kendim için bir domain name
almıştım directnic.com'dan. NS kayıt olanağıda sunuyordu bana. Bende herkes
gibi "ns1.mydomain.com" ve "ns2.mydomain.com" olarak iki name server kaydı
yapmıştım. İstersem "ns1" ve "ns2" yerine başka bişeyde yazabilirdim. Mesela
"microsoft.com.i.hate.you". Bu durumda whois query'de benim name serverlarda
çıkacaktı:
MICROSOFT.COM.I.HATE.YOU.MYDOMAIN.COM

Yani olay bu.