[linux-guvenlik] Re: IDS ve taps

From: evrim@core.gen.tr
Date: Tue 17 Dec 2002 - 22:44:36 EET

> Merhaba,
>
> Arkadaslar aramizda 100 mbps den yuksek olan bir network tafiginde IDS
> kullanan oldu mu? (mesala snort). Bu tur networklerde Network Tap mi
> kullanmak gerekir?

tek makinada 2 Mbit ustu IDS ben pek gormedim. Commercial'larin da 2Mbit
ustunde cok basarili olmadigi duyumlarini almistim. Yinede, denemedim
bunlar sadece aldigim duyumlar. 100Mbit icin sanirim bolca multi-processor
makinaya ve bir de load balancer'a ihtiyaciniz olacak.
Extra extra: 100 Mbit baglantidan bugune kadar alabildigim maksimum
performans 80Mbit civarindaydi.
Saglicakla,
Evrim.