Re: [Linux-donanim] pardus..

From: Mustafa AL (mustafagp@gmail.com)
Date: Thu 25 Jan 2007 - 12:04:09 GMT

meraba arkadaşlar ben profeyonel bilgisayar teknisyeniyim tecrübeyle sabit
daha önce pardus 1.0 kurdum o anki ruh haliminde etkisiyle fazla
ilgilenmeden kaldırdım ama pardus 2007 kurulan versiyonu çıktığında hemen
download edip bir cd elde ettim ve şu anda pardus 2007 kurulu bir amd 3500+
bir makine kullanıyorum,inceledim gerçekten emek veren arkadaşların çok
özveri göstererek yapmış oldukları bir çalışma daha da önemlisi windowz a
göre çok çok harika bir son kullanıcı arayüzüne sahip.

24.01.2007 tarihinde hakan erdoğan <hakan.erdogan@akbank.com> yazmış: