Re: [Linux-donanim] linux dağıtımlarından hangisini yükleyim

From: ilker ilker (recepilker@gmail.com)
Date: Tue 23 Jan 2007 - 16:15:58 GMT

*ben ubuntu ile başlamanı tavsiye ederim indernetten üçretsiz
edinebilirsin >>>UBUNTU<<<< ..... bence burasıda bu sorunun yeri ne
olurki adamın sorsunu çevaplasak yardım arıyor en kısa yoldan yardım
edersek bilişime daha fazla katkı sağlamış oluruz. zaten mail grup çokta
fazla yoğun değil her turlu linux bilgisini buradan paylaşalım derim ben
saygılar......*

22.01.2007 tarihinde kahrum <kahrum@mynet.com> yazmış: