Re: [Linux-donanim] xorg.conf nasıl?

From: Cüneyt Ergincan (cuneyte@gmail.com)
Date: Mon 22 Jan 2007 - 07:57:53 GMT

Merhaba ben dell 6000 inspiron laptop a fedora 6 kurdum tüm donanımlarımı
tanıdı yalnız şöyle bir sorunum var intel pro wireless 2200 bg kartımı bir
türlü çalıştıramıyorum ağ da ethernet kartı olarak görüyor ama aktif
edemiyorum modulu ve bunun dışında netten bulduğum driverini indirip kursam
bile şu anda yüklü olan kartı silip yenisini yüklemeye kalktığımda donanım
listesinde göstermiyor habuki kurulu ve bir sorun daha modprobe komutunu bir
türlü konsolda çalıştıramadım pls help