Re: [Linux-donanim] xorg.conf nasıl?

From: Oguz Ozturk (siyahcisim@gmail.com)
Date: Thu 18 Jan 2007 - 09:06:15 GMT

18.01.2007 tarihinde t u <towsonu2003@gmail.com> yazmış:
> Diger linux-donanim abonelerine:
>
> Biraz eksik bir xorg.conf degil mi bu?
> Device icin pci (busID) belirtmemis; monitor icin horizontal sync ve
> vertical refresh rate'leri yok; fonthpath'lar yok; screen bolumunde
> mode'lar yok.

bende eksik olduğunu düşünüyorum fakat bunun neden böyle olduğu
konusunda bir fikrim yok ya da daha doğrusu yeterli bilgim yok. işte
bu xorg.conf. dosyasını nasıl konfigure edeceğimi öğrenmek istiyorum.
vi ile içine giriyorum fakat nereye hangi satırı eklemeliyim.

> Fedora'nin X ayarlarini yapmak icin bir araci yok mu? yum filan bunu
> yapmiyor mu?

yum da sorunlu sanırım, yum update, yum check-update ve diğer
komutları verdiğimde öylece kalıyor, bir süre bekliyor ve hata
veriyor. hiçbirşey yapamıyorum.

Oguz Ozturk
siyahcisim@gmail.com