[Linux-donanim] amd2 işlemci

From: ZAFER SOGUTLU (zsogutlu@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 21 Jan 2007 - 21:36:35 GMT

merhaba,

ben ilk defa linux kurma girişiminde bulunacağım..
amacım öncelikle linux u tanımak. ikinci olarak sistemimin 64 mimarisini test etmek. (eğer öyle bir sürüm varsa) bunları başarabilirsem üçüncü olarak ta linux üzerinde çalışan 3d CAD uygulamalarını çalıştırma ve test etmek.
biliyorum alakasız 3 ayrı soru ama amacım kullanacaksam linux u tüm kabiliyetleriyle kullanmak. uğraştığıma değsin istiyorum..
sistemimi 2 ay kadar önce topladum. sürücülerini bulabilirmiyim yada ne gibi sorunlar yaşarım bilmiyorum
işlemcim amd2(940 pin) 64bit (bios oyle diyor) sempron 2800
anakartım asus (sanırım m2n serisi)
ekran kartı şimdilik onboard
çıkabilecek en muhtemel problemleri merak ediyorum. yardımlarınız için teşekkür ederim