[Linux-donanim] skype mikrofon

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Mon 20 Nov 2006 - 15:38:22 GMT

Kubuntu 6.10 kullanıyorum a7v8x-x ana kartımın üzerinde tümleşik ac97
ses kartım var. Skype yi yükledim karşı tarafın sesini çok net alıyorum
ama kendi sesim ulaşmıyor karşı tarafa, kmix ayarlarımı kurcaladım ama
olmadı, genede kmix ayarlarım nasıl olmalı diye sormak istiyorum yada
çözüm yolu nedir :) ? Teşşekkür ederim şimdiden.