Re: [Linux-donanim] skype mikrofon

From: oguz cavli (ozcavli@hotmail.com)
Date: Mon 20 Nov 2006 - 15:56:01 GMT

Bende de Debian var ve bu sorun ara ara oluyor.
öncelikle skype in ayarlarına bakın
dev/dsp gibi bir dizini kullanmak istiyor dizini kontrol edin, var mıdır yok
mudur izinleri nelerdir.
ardından kde ve (varsa) gnome arası bi' gidip gelin
ben de gnome da ara ara takılıyor ama kde de sorunsuz
bu islemler esnasinda da dmesg yapip konsol ciktisini inceleyin bir
acayiplik var mi

eger boyle basit seylerle duzelmezse daha derine inebiliriz

merhaba,

mikrofonu skype'sız denediniz mi? sorun linux'un mikrofonu tanımamasından
olabilir. diğer bir sorun da ses ayarlarında mikrofonun kapalı olarak
ayarlanmış olması.

dostlukla,
abdullah

Ahmet Yildiz yazmış: