Re: [Linux-donanim] Canon LaserBase MF5650 sürücü

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 08 May 2006 - 18:30:57 GMT

1- Sitesinde desteklemedigi yaziyorsa belki yapacak bir sey yoktur
gercekten. Google denediniz mi? Sizin durumunuzda olup bir seyler
basarmislar vardir belki. Fikrim yok.

2- Bu e-postaya cevap verme sebebim bu. Sky Star 2 tv kartinizin uydu
dvb oldugunu varsayiyorum. Kurmaktan kastiniz karti kullanan bir program
edinmekse vdr isimli programi deneyin. Uzaktan kumanda destegi dahil her
tur "janjan" mevcut, ekraniniz yeterince buyukse time-shift gibi
ozellikleri sebebiyle klasik uydu alicilarina tercih edeceginiz bir
program. Evdeki ana sunucumun ag isleri disindaki fonksiyonu televizyon
gorevi gormek oldu son zamanlarda :) (Bir de izleme firsatim olsaydi)

3- Fikrim yok. USB bu tip cihazlardan hep uzak durdum, 3-5 kurus icin ne
Linux'ta ne de Win serisi bir isletim sisteminde bu izdirabi cekmeye
degmez...