[Linux-donanim] Canon LaserBase MF5650 sürücü

From: Boran Çiçekli (borancicekli@superonline.com)
Date: Mon 08 May 2006 - 18:01:57 GMT

Merhaba,

1- Canon çok fonksiyonlu laser yazıcısı için (LaserBase MF5650) Linux sürücüsü varmıdır. Canon sitesinde Linux'un desteklenmediği yazıyor dolaysı ile sürücü yok. Mandrake 10.1 kurulu sürücüyü tanıtmam mümkün olmadı.

2- Sky star 2 tv kartını nasıl kuracağım. Donanımı tanıyor ama kuramadım.

3- Alkacatel sppedtouche adsl modemi tanıtamadım. o mgm.o dosyasının nasıl kurulacağını bilmiyorum bu konularda çok acemiyim. Açıklamaları izlemeye çalıştım ama pek iyi anlayamadım galiba. Modem kurma menüsünde Türkiye yok. Herhangi bir ülkeyi seçsem olur mu?

Yardımlar için şimdiden çok teşekkürler
Saygılarımla.

Boran Çiçekli