[Linux-donanim] Suseda kapanma sorunu

From: Sami BEYOGLU (samibeyoglu@yahoo.com)
Date: Wed 03 May 2006 - 13:55:11 GMT

Merhaba
 Acer Aspire 5024 makinamda suse 10.0 kullanıyorum.
 Bilgisayarı kapat dediğimde hdd ve monitör kapanıyor ama bilgisayarım tam olarak kapanmıyor. Güç düğmesine basıp manuel olarak kapatmam gerekiyor.
 Nette biras araştırdım. acpi ile alakalı olduğunu öğrendim. Denilenleri yaptım sorun çözülmedi. Sizce napmam lazım?

 Bunun haricinde çözünürlük olarak 1280x800 kullanıyorum bazen logout olduğum zaman login ekranı geldiğinde görüntüler birbirine giriyor ve xdm i tekrar başlatmam gerekiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?