[Linux-donanim] Suse-Wilde screen sorunu(1280x800) ve..

From: Embosan Emprime Boya San. ve Tic. A.Ş. (info@embosan.com)
Date: Wed 03 May 2006 - 11:25:25 GMT

   Merhaba,

 15.4" ekrana sahip notebooktaki WMware'in üzerine Suse 9.1 Personel Edition u kurdum. Ancak herkes gibi bende sorun yasadim. Internette bir kac cozüm yolu buldum ancak suse icin

bulamadım. Digerlerindeki anlatılan configuration dosyalarının da bende olmadığını gördüm.

   Sorunum şu ayarlardan manuel Rosuletion girebileceğim bir yer buldum ve 1200x800 değerini verdi. Onayımı istedi "ok" dedim ve bana "kdeyi bir daha ki açtığınızda bu ayarlarla açılacak"

dedi. Ben de "sanırım oldu" deyip bi restart ettim. Ancak yeşil zeminli bir ekranda "linux login:" dedi :)

   Bende küçük bir araştırmayla "startx" komutunu keşfettim. Ancak her açtığımda startx mi deyeceğim. KDE yi açılışa almak için yapmam gereken nedir?

   her kese iyi çalışmalar..