[Linux-donanim] Debian alsaconf sorunu

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Fri 03 Mar 2006 - 04:33:34 EET

Debian 3.1 kullanıyorum, via chip setli ac97 ses kartım var ve ses kartımı
debianda alsaconf komutunu yazarak tanıttım, sistemimden ses almayı başardım
ancak bilgisayarımı yeniden başlattığımda her seferinde alsaconf komutunu
termile yazıp ses kartımı tanıtmam gerekiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Teşekkürler...