[Linux-donanim] DVD mount

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Thu 06 Jul 2006 - 09:06:49 GMT

Merhaba arkaşlar; daha önce hep fedora kullandım. Kubuntuyu denemek için dün
fedorayı sildim. Herşey çok güzel ancak dvd yi bit türlü mount edemedim. Dvd
sürücüme herhangibir dvd koyuyorum bazen içindeki dosyaları görüyor bazen
görmüyor, gördüğü zamanda içindeki dosyaları kullanmak istediğimde hata
veriyor dvd her seferinde içinde kalıyor o zamanda sudo umount /media/hdb/
-l yaparak dvd yi alabiliyorum. kısaca fstab çıktım şöyle

/dev/hdc1 / ext3
nouser,defaults,errors=remount-ro,atime,auto,rw,dev,exec,suid 0 1
/dev/hdc3 /home ext3 nouser,defaults,atime,auto,rw,dev,exec,suid 0 2
/dev/hdc2 none swap sw 0 0
/dev/hda /media/cdrom0 udf,iso9660 user,atime,noauto,rw,dev,exec,suid 0 0
/dev/hdb /media/hdb auto user,noauto,ro,unhide,atime,rw,dev,exec,suid 1 0

hdb dvd sürücüm, denemediğim kombinasyon kalmadı ne yapmalıyım yardım
ederseniz sevinirim...

--
Ahmet Yıldız
www.bugunlinux.com