[Linux-donanim] adaptec SCSI controller

From: elsad yusifli (eyusifli@gmail.com)
Date: Mon 03 Jul 2006 - 18:54:36 GMT

SNC'nin bir sunucusu var elimde,
raid karti yok, aic-7902 hostraid ozelligi ile raid1 yapmak icin ugrasiyorum...
makine geldiginde uzerinde redhat9 vardi ve sorunsuz calisiyordu,
suanda rhel4 kurmak istiyorum ama bir turlu raid1'i tanitamadim....
a320raid.rhel4qu3.i686.img
driverini kullaniyorum, floppy'ye yaziyorum (gerektigi gibi) kurulum
sirasinda linux dd diyerek disketten tanitiyorum driveri...
bu driver bir ise yaramiyor, ilgili device bulunamadi diyor...

bir de packet'leri nerden yuklemem gerektigini belirt diyor, bu soruyu
her zaman soruyormu ? ilk defa kuruyorum enterprise versiyonunu
redhatin. cdrom'um external, USB bile bagli makineye.. kurulumu ordan
yapıyorum, acaba paketleri mi bulamiyor da "kurulumu nerden yapacagim"
diye soruyor anlamadim ki.. tabi bu soruyu sorana kadar birkac basamak
geciyorum sorunsuz (dil felan ayarlarini)

raid1'i dogru ayarladigimdan eminim cunku winxp kurdugumda sorunsuz goruyor..

Not: sorunlarin aynisini fedora4'de de yasiyorum.