[Linux-donanim] Ekran Kartı ayarlarlarını SSh ile değiştirebilirmiyim. ?

From: ISTANBUL WEB DIZAYN (malkocy@gmail.com)
Date: Tue 31 Jan 2006 - 09:39:25 EET

  ISTANBUL WEB DIZAYN linux-donanim, linux adlı alıcılara
 Diğer seçenekler 09:22 (16 dakika önce) Merhabalar ;

 ben yeni linux kullanmaya başlıyorum.
 red-hot 9 kurdum sistemime fakan ekran kartı ve ekran ayarlarını yanlış
setup ettim ve ekranda tazeleme oranı cok düşük bir görüntü var .

ssh ile bağlanıp ekran ayarlarını nasıl değiştirebilirim. veya
değiştirebilirmiyim. ?
 XFree86 yı çalıştırmaya çalıştım ssh ile . maalesef grafik ekran olduğu
için müsade etmedi.

 KDE Gui kulalnıyorum yardımcı olabilirmisiniz.
 teşekkürler.