[Linux-donanim] Ses Kartı

From: ahmet yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Thu 02 Feb 2006 - 19:21:00 EET

Arkadaşımın Hp Compaq nx9020 marka ve model laptopu var. Ses kartının
marka ve modeli AC 97 and-intel8x0. Sistemde Fodore Core 4 yüklü, mp3 le
ile ilgili tüm pluginler yüklü. Ses ayarları normal görünüyor ancak mp3
dinlemeye çalıştığımızda çalıyomruş gibi gösteriyor ama ses gelmiyor.
Forumlara göz attım ses kartının başka bir programı çalıştırdığı ile
ilgili çakışma sorunlarının olabileceği konusund yorumlar var. Soruna
yönelim tam bir çözüm yolu bulamadım, sizce sorun nerd, problemi nasıl
çözebilirim?

İyi çalışmlar.

--
Ahmet Yıldız