[Linux-donanim] lexmark Z612

From: irfan harmanşah (irfanharmansah@gmail.com)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 20:46:35 EET

arkadaşlar acemilerle uğraşmak başa beladır:))böyle durmadan sorarlar
sorarlar.
mardiva LE 2005 kullanıyorum.on kez çöküttüm linuxu.ama şu an ben bile nasıl
yaptığıma şaşarak hala linux kullanıyorum ve iki konu hariç istediğim
programları rahatlıkla kullanıyorum.ve bunları gerçekleştirirken bilgim
acemiler sınıfı bilgisayar bilgisi.
iki sorunum var.birincisi,lexmark Z612 yazıcı kullanıyorum.ikincisi pretec
DC1070 fotoğraf makinesi.pc kamera olarak kullanılıyor.linux usbView'de her
ikiside tanınıyor.ancak bağlantı yolları değişik görünüyor.
yazıcı bağlantı yolları /dev/usb/lp0 vs.olarak görünürken usbView'de her
ikiside /proc/bus/usb/devices olarak tanımlanıyor.
sürücü yüklemeden her ikisinide çalıştırabilirim diye
düşünüyorum.uğraşıyorum.bu konuda yardım sitiyorum.işim kolaylasın.şu anda
yazıcı için windows'u kullanıyorum beni kurtarınnnnn:))
selamlar sevgiler herkese.kolay gelsin:))