[linux-donanim] Re: Alsa sorun

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 28 Sep 2004 - 03:05:37 EEST

On Mon, 27 Sep 2004 11:07:14 +0300
orcun apaydin <orcunapaydin@gmail.com> wrote:

> Sistem Fedora Core2
> Ses kart_ sis 7012
>
> sistemin kurulumunda sonra alsa calismiyo sitesinden kaynak kodlari
> indirdim kurdum alsa calisti yalniz sistemin acilmasinden sonra alsa
> yi calistirmam icin /etc/init.d/alsasound restart demem gerekiyo bu
> sekilde calisiyo sadece.Arkadaslar dediler kerneli yeniden derle bi
> daha kur diye aynisini yaptim sadece sound support diyip (alsa,oss
> yuklemedim )kerneli derledim alsayi bi daa kurdum yine ayni sekilde
> servisi elle restart etmem gerekiyo
> [...]

 Alsayi tekrardan kurmaniz gerekmiyor olabilir, bu ses karti bayagidir
destekleniyor.

 Sisteminiz acildiktan sonra root olarak alsamixer programi ile ses
kartinizin ses seviyelerini vs. ayarlayin ve "alsactl store" komutu ile
/etc/asound.state dosyasini guncelleyin. Sorun burada olabilir.

 /etc/init.d/alsasound scripti bir fedora servisi olmali, kullandiginiz
init seviyesi icin acilista calismasini ayarlamanizi tavsiye ederim.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens