[linux-donanim] Alsa sorun

From: orcun apaydin (orcunapaydin@gmail.com)
Date: Mon 27 Sep 2004 - 11:07:14 EEST

Sistem Fedora Core2
Ses kartư sis 7012

sistemin kurulumunda sonra alsa calismiyo sitesinden kaynak kodlari
indirdim kurdum alsa calisti yalniz sistemin acilmasinden sonra alsa
yi calistirmam icin /etc/init.d/alsasound restart demem gerekiyo bu
sekilde calisiyo sadece.Arkadaslar dediler kerneli yeniden derle bi
daha kur diye aynisini yaptim sadece sound support diyip (alsa,oss
yuklemedim )kerneli derledim alsayi bi daa kurdum yine ayni sekilde
servisi elle restart etmem gerekiyo
/etc/init.d/alsasound restart diye bi script yazdim acilisa koydum oda
bi ise yaramiyo(scripti kendim denedim calisiyo)
simdi sistemi yeniden kurdum kurulumdan sonra yine alsa yok
yardim ederseniz sevinirim