RE: [Linux-donanim] anakart secimi

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 17:15:26 EEST

> Of Emre Kadıoğlu
> asus a7v600 ve asus a7v800 anakartlarını düşünüyorum bu anakartları
> kullananlar varsa sorun yaşadılar mı
> ayrıca bana önerebileceğiniz bir anakart var mı anakart önerisi
> yaparkenhangi ramlerle iyi çalıştığınıda söylerseniz iyi
> olur. işlemcim
> amd
> athlon xp 2600+ 333 mhz
> önerileriniz için şimdiden teşekkürler

Evimde Epox 8RDA+ üzerinde Athlon 1700+ (oc 2400), 256 MB twinmos ddr400
kullaniyorum. nforce2 cipsetli. Hic sorun yasamadim. Yakinlarda bir
baska listede konusu gecti, Nvidia'nin linux destegi iyi oldugundan
tavsiye ederim. Nforce2 suruculeri Windows platformunu 1-2 surum geriden
takip ediyor ama diger alternatiflere bakinca bana fazlasiyla yeterli
geliyor. :)

kolay gelsin