[Linux-donanim] anakart secimi

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Tue 26 Oct 2004 - 15:19:26 EEST

Merhaba,

elektrik kesintileri ve voltaj değişimi yüzünden anakartım mefta
olduacpi pnp ve agp aperture size çalışmıyor çalıştırırsam 5 dk
içindebilgisayar kitleniyor. acpi yi grubtan disable edince düzeliyor
astabil değil sürekli parçalama arızaları veriyor. hazır cebimde biraz
para varken bir anakart alıyım diyorum
asus a7v600 ve asus a7v800 anakartlarını düşünüyorum bu anakartları
kullananlar varsa sorun yaşadılar mı
ayrıca bana önerebileceğiniz bir anakart var mı anakart önerisi
yaparkenhangi ramlerle iyi çalıştığınıda söylerseniz iyi olur. işlemcim
amd
athlon xp 2600+ 333 mhz
önerileriniz için şimdiden teşekkürler