Re: [Linux-donanim] Dizustunde Linux

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 17 Nov 2004 - 18:29:24 EET

Merhaba,

HP nx 9105 sahibiyim. Winmodem var sanırım henüz tam olarak uğraşmadım.
Kernelimi derledim, hiçbir sorunum yok diyebilirim. (Slackware Linux
Current) Wifi, Bluetooth ve kızılötesini bir ara deneyeceğim. WiFi'yi
tanıttım, ama IP alma olayını deneyemedim. Modem bildiğim kadarıyla
winmodem ve onunla henüz tam olarak ilgilenemedim. Ama onun dışında
sorun yok. Kolay gelsin..!

Not: Linux için nVidia'nın daha iyi olacağı düşüncesiyle bu bilgisayarı
aldım.. Çünkü çipseti ve ekran kartı nVidia.. Sürücüler falan geliyordu.
ATI'ye güvenemedim. Diğer bilgisayarlarda da saçma sapan çipsetler
geliyordu uÄŸraÅŸmak istemedim.

Alper KANAT
http://raptiye.org