Re: [Linux-donanim] Laptop ekran çözünürlüğü sorunu

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 11:28:09 EET

Yast ile sonuç almak mümkün olmuyor. Grafik için text modunu seçtim ve
yast'ta çıktım.
sax2 ile bir-iki denemeden sonra monitor olarak Vesa 1024x768@60Hz
seçtim. Bu durumda 1024x768 elde edebiliyorum. Ancak otomatik seçim
devreye girdiğinde, sistem, Vesa 800x600@60Hz kullanmakta ısrar ediyor.
Teşekkürler.