Re: [Linux-donanim] Laptop ekran çözünürlüğü sorunu

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 02:47:33 EET

> Compaq Armada E500 laptopa Suse 9.1 yükledim. Ancak ekran çözünürlüğü
>
> 800x600 üzerine çıkmıyor. Ne yapabilirim?

 Kullandigi surucu radeon/ati secili olsun. Monitor ile ilgili kisimda
da yatay dikey tazeleme hizlarini kaldirin. Kendisi dogru cozunurlugu
bulmali.

 X'in loglarina bakmak da bir fikir verebilir

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens