[linux-donanim] Re: ess1370 ve dual-channel audio

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 20:15:30 EST

    Onur>
    Onur> On Sat, 28 Feb 2004 18:20:19 +0200
    Onur> Umut <php@kakalak.org> wrote:
    Onur>

    datasheet'ini buldum. bendeki orijinal ensoniq 1370 (creative bozmasi degil)

    iki adet pcm var. ve bunlar bir register vasitasiyla birbirinden ayrilabiliyor
    ya da birlestiriliyor. default olarak ikisi de master output'tan cikiyor.

    o register set edildiginde line-in islevini yitiriyor ve ikinci pcm line-in girisinden
    preamp seviyesinde cikmaya basliyor.

    sanirim bir linux kullanicisi olarak bana dusen o registerleri set edecek bir
    driver uydurmak di mi :) ya da uygulama seviyesinden mumkunse oyle
    set etmek.

    datasheet biraz yuzeysel kacmis :) aramaya devam.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.